Gamla tider.

Har ju inga gamla bilder på datorn men idag trotsade jag och gick in på bdb (är aldrig inne där, vet inte varför) Och här bjuder jag på lite gamla godingar.


Hanna nybliven 16 åring, slutet av nian. ja då var man stor!


Hur mycket har förändrats igentligen?  Frisyren (som dock var snyggare på den tiden)


Jag och Löken, ja sedan dagis typ. (jag minns inte)


Jag och Joachim på Rhodos, två år sedan nu. Men träffar snubben på Rhodos nästa sommar igen! :D Föresten så ber jag om en tyst minut för mitt hår som inte längre finns kvar. Vad jag hade kunnat döda för att få tillbaka den längden på håret.


Biljard tsm med Jocke och Daniel, Ja det var bannemig inte igår! Vill minnas att jag vann (läs vill minnas).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0