Fredag.

När man har idrott sista lektionen en fredag och det regnar ute och man är helt slut det är då man önskar att man vore 18 och hade körkort så man slipper sätta sig på en proppfull buss. Ne men bara ett halv år kvar nu sen så!

Var ju som sagt i stockholm igår och det var faktiskt väldigt trevligt (Dock fick vi bara 40 min på oss att hitta en restuarang och käka och sedan tbx). Var först på Grand hotell och fick se en av sviterna för 14000 kr för en natt, redan då tyckte jag det var sinnessjukt men sedan sa dom att den störta sviten går på ca 79000 kr för en natt! Helt sjukt om ni frågar mig då. Sedan var vi i stads huset och gick en engelsk guidad visning och strax därefter åkte vi till Vings huvudkontor, och eftersom jag är stamkund på Ving så var det väldigt kul ;)  På hemresan höll vi dock på att krocka men det är ju en helt annan historia. När vi väl kom hem vid tio så kom Daniel hit med =)

Ja jag ska ta en dusch nu men skriver mer sedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0