Det blir inte mkt blogga imorgon.


Skola mellan 8.00 - 16.35 imorgon, ja det blir fullrulle hela dagen med allt från naturkunskap (huh?), Psykologi (vi lär sitta i någon data sal och absolut inte göra det vi igentligen ska göra) och Turism (ja det är faktiskt det roligaste ämnet så helt okej). Ja efter en låång dag så lär jag vara helt slut och vet ni vad jag då ska göra direkt efter? :) Joo givetvis upp och jobba. Mellan ca 17-22. Så jag är igång från 8.00 - 22.00 imorgon! Gissa vem som kommer vara trött imorgon kväll? Ni som är mina riktiga vänner får gärna pigga upp mig med sms eller liknande :D  Nej men som sagt det blir nog ingen dator på hela dagen så får se om det blir något inlägg riktigt sent imorgon annars så kommer det på onsdag!

Hoppas ni somnar gott i era sängar, det kommer ialf jag att göra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0