8 Maj, vi närmar oss.

Ja som sagt nästan bara ett halv år kvar tills jag fyller hela 18 år och blir sådär gamal, klok och vis! Något av de första sakerna jag ska göra är att skaffa mig en tatuering! Jag vet precis hur och vart jag vill ha den! Den ska vara liten och sitta nedanförnacken, alltså väldigt lätt att gömma. Jag är rätt mycket inne på att bara skriva mitt namn, men ligger och kollar på vackra citat som oxå skulle kunna funka. Dock känns mitt namn säkrast, det är personligt och aldrig något jag kommer att ändra.

Jag har tänkt mig något i typ kenzas stil, den är precis så som jag vill ha den, lite och diskret!



bilden är tagen ifrån www.kenzas.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0