1 Advent.

Idag var det som sagt julmarknad och jag som lovade mig själv att inte köpa något lyckades absolut inte! Köpte en eyeliner, Mascara, puder och en födelsedags present till Daniel som fyller 18 om cirka 2 veckor! Hade tänkt gå ner nu och lägga en liten ljusare färg i min utväxt, jag går imot strömmen i år och blir iinte brun. Jag har gjort det misstaget innan och det är inte speciellt roligt att bli blond igen till våren när man vill vara lite ljusare, det är ett tufft jobb måste jag säga er! Nej nu ska jag gå ner och ta mig en pepparkaka bara därför att liksom. Börjar inte fören 1 någon gång imorgon så det blir nog en sen kväll! Bilder på håret kommer sen om jag orkar göra något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0