uttråkad.


Ja jag sitter fortfarande här, kladdkakan är färdig för länge sedan. Ett tecken på att jag har mognat är för att för bara några månader sedan hade jag smällt i mig hela kakan helt själv på typ en timme. Men nej inte nu, har inte ens provsmakat. Ser detta som mognad, man börjar ju bli stor och livet står utanför dörren.  Börjar undra hur lång tid det tar för Daniel att grilla. Förstår inte han att han borde skynda sig nu när jag sitter i soffan och är väldigt uttråkad, snälla kom igen och läs lite tankar vetja!


Tänkte med det var dags att byta presentations bild för den andra var ju ja cirka ett halv år gammal, så satte mig och smilade lite i soffan med kameran i högsta hugg. Ungefär första ego bilden på jag vet inte hur länge så ni får ta den för vad den är!  Funderar på att ta cykeln upp till älskade gamla "turk" (nej turk är inte en turk, turk är en liten kiosk) Om ni förstår..  Slut på dricka här hemma och eftersom mina föräldrar vägrar köpa en sodastream till mig så måste ja köpa allt hela tiden.


Måste flytta på mig nu, grannens balkong bländar mig. Jag lovar att dom gör det med flit! Lite elakt, blir ju blind. Nej Daniel kom nu jag är uttråkad och arg på mina grannar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0