uppdatering nummer 9873973


Har en ny fin bärbar dator ( om ni har missat det ) så därför flödar nu inläggen! Ahmen det är bara att tacka och ta imot. Jag tror Eva, min svenska lärare, skulle gå i taket om hon såg mina inlägg. Fett ig hade jag fått! om man nu ska uttrycka sig så. Hon hade nog hittat ett fel i varje ord skulle jag tro, men det e ju det som är det charmiga med Eva vet ni.

Jag ska bara tagga lite nya bilder kommer upp på datorn så det blir lite liv här, jag kan ju mycket gott och väl lova att det ska flöda bilder här från imorgon kväll! ska sno lillasysters systemkamera och fota som aldrig förr, inte en människa ska slippa undan mig, Moahahahaha.

Sen gör jag en efterlysning här ! NÅGON SOM KAN DET HÄR MED DESIGN PÅ BLOGGEN? jag är helt värdelös kan jag lova! jag ber om hjälp, jag står på mina bara knä, jag lovar. Annars får jag tvinga Olivia göra sitt bästa, hejja Olivia jag vet att du kan !

Resten av min kväll ska bestå av att prata i telefon med Daniel, eftersom han hade träning idag (PÅ MIN FÖDELSEDAG?!?!)  ska han fan i mej stå ut med mig i telefonen, awh jag vet att han gillar det  :)

Kommentarer
Postat av: olviia

hahah hanna ditt cäääääpä :D

2008-05-12 @ 10:29:45
URL: http://olivjashining.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0