Tills det blev ljust.

Har börjat tittar på en ny serie så jag var som fast igår kväll/natt. Efter att ha legat och prata med Olivia halva kvällen i telefon låg jag uppe och tittade på denna serien. När klockan slog halv fyra tittade jag ut igenomfönstret och såg att det redan börjat ljusna. Insåg då att det kanske var dags att stänga av och gå och lägga sig. Jag var ju lite seg i morses när jag skulle vakna men nu är jag pigg och igång! Åkte in till skolan imorses och hade en matte lektion utomhus sedan skulle några ur klassen göra ett handelsprov vilket vi fick göra tillsammans med treorna i turistklassen. Kan ju säga så mycket som att det var trångt inne i klassrummet!

Ja skoldagen var inte så jobbig, dom brukar vara rätt korta nu såhär i slutet. Så fort jag kom hem fick jag höra att det var fel på avloppet så jag som var akut behov att raka min ben fick sätta mig på altanen, smörja in benen i hudlotion och börja raka. Och en sak säger jag, prova inte det själva hemma. Blev ju inte bästa resultatet men vad gör man inte ibland, ibland är det ju akut. Sen upp på rummet och på med bikini och sedan soola! Ja vilket har slutat med fräknar i ansiktet som jag faktiskt tycker om lite.

Nej ska snart åka upp till A6 med pappa och köpa lite skoskavsplåster till tårna, kan behövas till de nya skorna! Och senare kommer Daniel hit! Ja mys! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0