Sommar?


Gårkvällen spenderades tillsammans med Daniel och som vanligt blev det en massa onyttigheter och kolla film, och precis som vanligt tog det en stund att få upp honom ur sängen i morses ;) Har gjort två prov iskolan idag har bara matte provet kvar nu sen är jag klar! Ni fattar inte vad jag längtar! Dock längtar jag inte till matte provet, jag vet inte hur man lär sig att räkna X & Y och vad allt nu heter.  Ikväll blir det jobb för full rulle! Börjar vid sex och slutar vid tio, så ja nu vet ni vart ni kan finna mig! Jönköpings marknad imorgon med så får la fixa lite mer på jobbet.

Helgens planer är gjorda och de ser ut så här :

Fredag : Skola (matte och bild lektion, 11.50-13.55), Fika på Waynes Coffe (vi gör det till en tradition), Shoppa!! och så klart kolla in marknaden. Kvällen kommer trodligen spenderas med Daniel blir nog till att gå ner och äta på piren och sen och mysa =)

Lördag : Jobba 12-15. Och sedan är det ju RixFm festivalen så skulle chansa på att jag och tjejerna åker in dit för att flörta lite med Ola och Brolle ;)


Kommentarer
Postat av: Viika

Snubblade in här på din blogg och tänkte passa på att önska dig en trevlig kväll på samma gång :)

2008-05-29 @ 15:39:34
URL: http://viika.blogg.se
Postat av: Hanna

Tack! :)

2008-05-30 @ 00:39:38
URL: http://hannasmedberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0