När hon verkligen måste plugga?

I vanliga fall så brukar mitt tänkande om när det gäller plugg vara "äsh va fan de tar vi fem min innan provet" (förlåt mamma) för det är ju lätt så det blir när man sitter vid datorn och det är så mycket roligare att prata med folk än att plugga in saker i huvudet. Men sen kommer det dom tillfällerna då Eva ger oss prov och då har man ärligt inte något val! Ett fel på provet = IG! så ja nu sitter jag och faktiskt pluggar och är ni inte chockade nog så ska jag tala om att Alexander Karlsson också pluggar inför provet. Har ni inte svimmat nu så vet jag inte vad.

Imorgon blir det till att inviga Waynes coffe house (jag har säkert jätte fel på namnet där) sedan ska jag köpa en klänning jag spanat in på GT, försöka använda presentkortet på Carlings med 200 :- ( som jag faktiskt hittade på gatan, jja lyllo mig ) och sedan blir det att kolla in löshåret. Funderar på att köpa det i göteborg istället men man kan ju alltid kolla vetja!


image258

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0