Lördag eftermiddag/kväll.

Oj insåg precis att klockan är halv sju, tiden går fort när man har saker att göra. Har jobbat idag, på en av hundralapparna jag tog i mot hade någon skrivit ett telefon nummer och sedan skrivit "Ring mig" haha ja ni ska veta att jag fick mig ett gott skratt då. Såg ju tyvärr inte vem jag fick sedeln av hade varit lite roligt annars. Efter jobbet tog jag bussen hem och så fort jag kom innanför dörren gick jag ner till badrummet och tog mig en lång härlig dusch, ja det var behövande efter att ha stått på jobbet i några timmar. Sedan tog jag tag i mig själv och städade rummet och bytte lakan med mera. Ja nu sitter jag här har precis bakat en stor härlig kladdkaka som jag och Daniel ska mumsa i oss senare när han kommer!  Skriver nog lite senare med, Ha en trevlig lördag kväll, det ska i alla fall jag ha! : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0