hum?


Kom inte in på mitt vanliga lösenord först, blev jätte rädd har ju hänt att folk kommit in på mina sidor och bytt lösen. Men tillslut fixade jag det, bytte även lösenord. Undrar vad som hände.

men men, gårkvällen var jätte mysig Daniel kom runt åtta tiden och vi låg och såg på film hela kvällen.  Precis vad jag behövde en riktig myskväll :) Vaknade i morses av att jocke ringde och frågade om jag jobbade, haha en sak ska jag säga dig, om jag jobbar så gör jag inte det kl 9 på morgonen en söndag ;) haha återgick till sovandet tills jag och Daniel vaknade och gick upp vid ett. Har även haft en super mysig morgon :)

Blir lite mer skrivande sen! Ciaao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0