Helt slut.

Jag och Olivia drog oss in mot staden vid fyra tiden för att titta på balen, man blev ju inte alls sugen att hoppa över två år och gå ut trean nu *ironi*. Nej jag hoppas verkligen dessa två år går snabbt så vi kan få gå på den förbannade balen och ta studenten!

Jobbade 18-22 ikväll och det var alldeles för lite personal! Ush vad stressigt det var och fronten såg ut som en enda röra! Inte en enda lugn stund så därför var jag mycket glad när klockan slog tio och det var dag för mig att gå hem! Nu ser jag fram emot morgon dagen börjar 11.50 och hela dagen ser ut att bli fullspäckad med roligheter. Ska försöka ringa ner till piren och boka bord imorgon när jag vaknat med!

Och imorgon blir det också shopping för fulla rullar! Det är iallafall vad jag hoppas, visar om jag hittar något imorgon :) Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0