Godnatt älskade.




Är så glad över att det var så många unika besökare idag! Jag litar nu på att ni stannar kvar så jag får förbättringar imorgon, okej? ;) Sitter just nu och tittar på ghost whisperer vilket inte är en bra ide men tanke på att jag alltid blir lika rädd när jag ser det, lätt skrämd kan man säga att jag är! ;)  Borde lägga mig i sängen nu och ta en sista titt på svenska anteckningarna!

Imorgon ska jag försöka ta mig till skolan har knappt ngra lektioner men ska försöka vara duktigt, sen ska jag försöka ta mig upp till gymmet om inte blir det iallafall solning, jag ska bli brun så är det bara! Efteråt måste jag hem och duscha och plugga för på kvällen blir det fotboll och sedan nattar jag över hemma hos Daniel :)

Hoppas ni sover gott! Vi hörs imorgon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0