Första gången

sitter just nu på den nya datorn! :D gött som fan är det även om internet inter fungerar som det ska riktigt än men ska få hjälp med det imorgon,  Blev inget handlande tillsammans med Daniel och Anton eftersom anton inte hade ngn bil, sög som fan så ja nu sitter man här på sin födelsedag, kul kul. men ska snart iväg och handla med far min sen får jag väl ringa Olivia. Riktiga firandet är ju imorgon ja då jävlar. läängtar ngt enormt, mycket kul med att evelina kommer träffar henne alldeles för sällan nu.  ska vara lite teknisk nu och ladda ner msn oxå och en vacker dag när internet verkligen fungerar och alla bilder är över ska jag ta en titt på designen.  är nog kär i min lilla älskade laptop <3 

Tyckte jag var värd lite födelsedags shopping innan med blev en svart tröja från H&M,kommer nog ha på mig den + ett par jeans shorts imorgon kväll så ni får se hur den se ut .

Ja önska mig en god lyckad fortsättning på min födelsedag Ciaaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0