Dåligt dåligt.


iallafall så närmar sig min 17års dag, ja redan på torsdag smäller det och på fredags ska det firas!  Hoppas på den efterläntade datorn och får jag den ska jag ta tag i bloggandet m.m. det är en sak som är säker! Ser ifram imot en underbar helg med bästa folket och bästa vännerna iallafall! :) bilder lär absolut dyka upp här så ni får se vad som hände ;) Ja resten av veckan är väl inte så händelse rik är ledig på onsdag ska fixa lite ärenden då och antagligen träffa Daniel :) Och torsdag är det som sagt att fylla år som gäller, jag hittar nog på något trevligt då ska ni se ;)

Ja annars har jag väl inte så mycket mer att tillägga förutom :

Älska oss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0