ännu en kväll.

Dessa tråkiga veckodagar, ja det finns nog inget att göra! Eller det finns det säkert om man nu har orken att ta tag i något efter en skoldag. Jag brukar mer slänga mig ner i soffan med datorn och sätta på ett avsnitt av en bra serie eller sätta på en bra film (har ju hittat bästa sidan som sagt med ungefär alla tv-serier och filmer) . Nej men det är inte fel att slappa till det efter skolan, men får nog bli lite ändring på det har ju ett gym kort som jag inte använder vilket jag har lite dåligt samvete för! Kanske dags att ta tag i det? Jo jag vet det är så mycket snack så lite gjort. Nej nu kan jag i alla fall ta och se i fram i mot helgen, det blir fika med tjejerna på fredag och hemma mys med Daniel på lördag. Det är inget jag tackar nej till! Lite jobb på lördag med men det är ju som sagt aldrig fel att tjäna lite extra pengar, eller vad säger ni?


Har nu ( enligt order från mamma ungefär ) börjat och skriva mina inlägg igenom Mictrosoft Word. Det blir som sagt väldigt lätt stav fel när man sitter vid en laptop man inte riktigt är van vid än.  Så nu sitter jag här med mitt stavningsprogram så här i början så det ska se lite bättre ut. Bra va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0