ännu en kväll i min säng


Jo det är ju inte så fel att ligga här i sängen och se ett avsnitt av Gossip Girls sådär innan man ska sova. Har varit en lugn hemma kväll tillsammans med familjen vilket kan vara rätt segt  i längden men det är rätt skönt med lugna kvällar ibland också.  Imorgon ska jag upp och jobba, missar kusinen Elins konfirmation men har skrivit upp mig på schemat och lite ensam tid hemma är aldrig fel! Måste städa när jag kommer hem, det låter väl kul? Kan i alla fall se fram i mot en kväll tillsammans med Daniel, vet inte riktigt vad vi ska göra men tror vi är inriktade på myskväll J


Ja inser just nu hur mycket jag behöver (vill ha) nu när lönen närmar sig. Först och främst ska jag mer eller mindre tvinga mor min att ringa frisören och boka tid ( jag är fortfarande för snål för att betala sådant själv ). Utväxten är verkligen på G och de är ju inget man strävar efter nu på sommaren. Ja nu på sommaren, det närmar sig! Har varit snäll mot håret denna veckan och låtit det vara naturlig, vilket i mitt fall betyder ingen plattång och håret är krulligt, charmigt va? Ska inskaffa en ny väska med nu snart,  lite underkläder (för det kan man ju inte få för mycket av ;D) och måste börja inhandla ett förråd av "bikinisar" eller hur man nu säger? Rhodos närmar sig. Men enlig Daniel får jag inte köpa en ny bikini just nu, vad ligger du och lurar på?


Passar också på och tipsar om en blogg här nu, tycker det är alltför lite killar som bloggar så här kom en helt ny färsk blogg : http://softmelodies.blogg.se/  ingen mindre än min vän Jocke som begett sig ut i blogg världen, lycka till! ; )


Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Kul att folk bloggar den här tiden så jag får nåt att läsa :) Godnatt

2008-05-17 @ 01:39:25
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0