Vad jag trodligen kommer att göra hela natten lång.


Titta mig igenom hela Desperate Housewife säsong 3 , 23 avsnitt jag kommer att somna och vakna på morgen och tro "nemen ihelsike va duktig ja va som såg på alla avsnitten"  Finns inget bättre än att kura ihop sig i sängen och titta på tvserier undra hur många gånger jag igentligen har sett alla vänner avsnitt? alla oc avsnitt? alla sex and the city avsnitt? Ja jag kan hålla på i evigheter min hylla är full med dvdboxar med serier, Men jag klagar inte! Jäkligt bra ibland att ha en mamma och syster som med älskar att krypa upp framför tvn.

Så jag kommer vakna imorgon bitti och bara vilja dö. Det brukar bli så när jag ligger uppe hela natten och sedan vaknar av världens jobbigaste alarm signal ( måste byta den ) .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0