När hon såg slutet.



Slutet på över två och ett halvt  helt underbara år tillsammans.. Det gör så fruktansvärt ont så ni förstår inte. Kommer aldrig att glömma dig och jag kommer alltid att älska dig.. kanske inte på samma sätt om ett halvår men som min bästa vän för det kommer du alltid att vara. Jag kommer sakna dig så otroligt mycket det gör bara ont att tänka på det. Du kommer alltid vara min första kärlek och vad som än hände så klarade vi oss igenom det.. men någon gång måste sagan ta slut antar jag... Jag ber alla som läser detta att ta hänsyn till mina känslor för jag mår redan dåligt som det är. Personen som betydde allt för mig finns inte längre och mitt hjärta är krossat i miljontals bitar..  Vissa stunder vet jag inte ens om jag klarar det här men jag har världens bästa människor vid min sida och du .. det känns så skönt att veta att du finns här och ställer upp ändå.  Tack för den underbara tiden du gav mig. jag glömmer dig aldrig..

Kommentarer
Postat av: Olivia

gosegumms, I'll be here for you (v

2008-03-18 @ 22:13:21
URL: http://olivjashining.blogg.se
Postat av: Ellinor

gumman, du fixar det här, du är en stark person.
finns här för dig

2008-03-19 @ 15:35:24
URL: http://ellinorsvensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0