När hon fick oranga ränder.


Det är precis så det går när någon som jag ( någon alltså som aldrig kan bestämma sig för en hårfärg ) känner att "fan vad snyggt det hade vart med en massa ljusa slingor nu såhär till våren". Så nu sitter jag här med mitt bruna hår och mina oranga slingor. Inte kul någonstans. Verkligen inte alls. Så nu är den stora frågan färga om det igen så de bara blir lika brunt som innan, köpa en avfärgning och gå tillbaka till mitt gamla jag fast med så slitet hår eller sitta och se ut som en .. ja jag vet inte vad. Får se vad mina älskade tjejer säger i skolan imorgon jag behöver hjälp liksom. 


Och så har jag gjort det jag absolut inte fick göra. Jag har laddat ner vartenda avsnitt av Gossip Girls och sett dom allihop. Så nu har jag inget att se framimot på tisdagarna längre förutom Brothers and sisters. Tvn kan bli så beroende framkallande. Och eftersom jag börjar halv tolv imorgon och har en heel natt på mig så ska jag ladda ner massa greys anatomy avsnitt så jag inte har något att se framimot på onsdagar heller. asbra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0