Grek?



För bara mindre än 2 månader sedan var jag riktigt blond och blåögd och nu är jag numera brunett och brunögd. Vilket resulterade i att mamma tycker jag ser ut som en tvättäkta grek. Ahmen har man inte en snäll mamma eller vadå? Men vafan då slipper jag alla greker i sommar som alltid ska taffsa på en när man åker ner till rhodos för då är jag ju en av dom och ingen exotisk tjej från norden. Typ.

Men känner mig som en helt ny person, verkligen jag som har enormt ljusblåa ögon och då snackar vi blåa har nu bruna ögon. Känns helt ovan men jag är ju dock en sådan som äälskar att förändra mig och prova på nya saker. Vänta ni bara snart dyker jag upp i en ny hårfärg, tro mig.

image179

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0