Förlåt men ibland är jag bäst.


Olivia fick damp nyss för att jag inte uppdaterat på sistonde, okej dåligt av mig men har haft så mycket för mig ( inte orkat sätta mig vid datorn ) Jag har mina lata stunder som sagt. Nu sitter jag på lektion slutar klockan fem inte så taggad inför det kan jag lova er. Och måste bara passa på att berätta en sak som proffsiga jag har lyckats med :

Jo jag är en riktigt kung när det gäller att vinna saker jag har ju min Londonresa och fyra biljetter till melodifestivalen i bakgrunden. Idag ringde en tjej och sa att jag var en av dom sex som har fått en hockey biljett till torsdagens HV71 match. Jag ska oxå gå ut på isen under pausen och skjuta med pucken på ngt om jag skjuter närmast så får jag TIOTUSEN kronor att shoppa för på A6. Ibland lyckas jag, eller vad säger ni?  Jag ska alltså stå inför ett fullsatt kinnarps och skämma ut mig. Pinsammare sakert få man ju leta efter. så nu ska jag hårdträna på att skjuta en puck med Löken och Alex för dem dära tiotusen kronorna ska mig fan bli mina!


Uppdaterar senare! CIAO.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0