12 Mars.


Svenska uppsatts idag inne i aulan skrev sisådär 15 sidor sammanlagt och då kladd och renskrivning inräknad men ändå. Satt från 13.00 till 15.20 så ja ganska ont i handen hade jag och jag blev fan kissenödig hela tiden. Jävla kolsyrat vatten. Efter skolan tog jag trean upp till a6 för att hämta min nya Ipod. Hade en nano innan grön, men råkade tvätta den i 40 grader igår eftermiddag och jag kan säga en sak den va lite död efter det. Tur för mig att jag hade försäkring på den så nu har jag mina nya lilla fyrkantiga ipod här som är änu flashigare ;) awo.

image183


Skulle ha umgåtts med älsklingen idag men eftersom han har en holländare boende hos sig så är jag ganska dissad denna veckan haha. Nee skämt åt sido, ialf försöker han ringan när han hinner och fan vad han ska gottgöra mig i helgen och nästa vecka ;D ska försöka smita iväg från dom jag ska se hockey med imorgon (ingen aning om vilka människorna är) och leta upp Daniel. Man kan faktiskt inte vara ifrån sin älskling hur länge som helst spelar ingen roll om man pratar i tele för tomt blir det :( Men på Lördag är han min igen, ih längta ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0