VAFAN?!?!

Himmlen är mörk, mycket mörk. Stoooooooora mörka moln håller på att dra in över Rhodos från Turkiet. Inte för att det stör mig just nu det är fortfarande 30 gradet varmt och det är kväll vad som oroar mig mest är att jag ska ju ut och segla på havet imorgon :O Jag tänker fan inte ha några jävla moln och regn!! Gick förtvivlat till reseptionen och dom förklarade att molnen troligen drar förbi Rhodos över natten och att morgondagen ska bli solig som vanligt. Fan bäst för dom det! Jag tröstar mig med att SMHI lovar bara sol. heja smhi. Dock så ser man att molnen börjar försvinna från turkiet jjust nu så lär dem väl dra förbi här ganska snabbt med.

Nej måste gå och låta någon lugna ner mig nu. Adios.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0