Utgång!

Jaa en tjej kände igen mig från förrförra gången vi var här och frågade om jag skulle med dom ner till barstreet, och de e la tro fan jag ska det ;) Nej ska slå en signal till den norska tjejen snart som jag ska dela taxin med. Nu är det utgång och vi höres imorgon!

uppdatering :
Hinner med en liten uppdatering innan vi ska med taxin. Ska inte möta Cecilia (den norka tjejen) förens om en kvart. Men blir väl inte hela natten ute ska försöka vara tillbaka på hotellet vid 3 tiden någon gång. Är ju här med familjen och ni vet ju hur oroliga dem kan bli ;P Lite skönt att hitta ngra tjejer att umgås med när man har hemlängtan till sina bästaste.
Ska bli kul att se hur bilresan med norskan blir, jag är sämst på Norska! iallalfall i början brukar bli lite bättre efter ett tag. Får förklara för henne redan nu att jag kommer säga "va" till allt hon säger. Nej nu väntar barstreet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0