Snabbis.

snabbt berätta vad jag gjort de senaste dagarna :

Torsdag : Träffade äntligen Daniel, hur underbart som helst att ligga i hans famn och bara gosa! Ja de va väl de vi gjorde i stort sätt hela kvällen.

Fredag : Hemma och tog de lugnt, har inget behov att ut och härja sådär jätte mycket (inte för att jag skulle tacka nej till det) men eftersom de blev en och annan party runda inne i rhodos stad är jag ganska nöjd, för ngn vecka eller så ;) Hyrde en film med Syster och Mamma och gick och la mig redan vid elva.

Lördag : Jobbade mellan 10.00 - 19.00, ja en rikitgt lång dag med andra ord. Men tur var hade jag trevliga människor som jobbade så det var helt okej. Jag och Mikaela slet som två djur, fråga bara Emil. Efter det skyndade jag mig snabbt hem och tog en dusch och sedan snabbt ner till stan igen. Mötte då upp Daniel och Martin och vi gick på bio, Jiddra inte med Zohan såg vi och den var väl sådär.

Idag : Jobb igen 10.00 - 17.00, man blir ju trött som en ... ja jag vet inte vad. Men pengarna är goa när dom rullar in på kontot. Verkar inte hända ngt trevligt ikväll, vill upp till gymmet men alldeles för lat för att åka upp dit själv. Ska tvinga med Daniel ngn dag nu. Ska nog sätta mig framför tvn, kanske tvinga mamma att ha ett litet Sex and the city maraton med mig?

Ja nu i veckan som kommer jobbar jag åter imorgon igen, träffar väl Daniel på kvällen och eller på tisdagen eller ngt sådant, jag har ingen aning men jag märker ;P Jag och syster ska iväg och se Mamma Mia med någon dag, älska abba liksom (lite ironi i det hela, men det är aldrig fel att nynna med i en abba låt) . Försöker gång på gång få hem Olivia från halmstad (utan lyckade försök) hon har ju gått och blivit ganska busig där nere nu så tror hon trivs bättre där än här ;P

Föresten, på torsdag lovar SMHI 22 grader och strålande sol. Jävla amatör sverige! Ge mig 31 grader varmt på kvällen, Ge mig grekland! Som jag och syster säger hur perfekt hade det inte varit att flytta ner Daniel och oscar ( emmas kille) och alla våra vänner? Jag hade mått susen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0