shoppa.

Ja de blev ju som sagt en sväng på stan innan, fyndade ett hallonrött linne med volanger från bik bok, 2 örhängen från r&penn och så yttligare ett par på H&M och ett solpuder (knappast att jag behöver det efter grekland, men de känns bra att ha om det skulle krisa liksom)

Ikväll blir det bio med syster, vi ska äntligen gå och se Mamma Mia. Vi försökte komma iväg och se den i grekland men så blev det aldrig. För mycket krångel och lika bra att ta det hemma. Ska höra av mig till Danneman och kolla om han har lust med en lite utflykt imorgon och bada annars fluffar jag upp med dynor på altanen och lägger mig och steker. Ska ialf spendera kvällen med honom, hade tänk att laga lite gott (eller okej jag hade tänkt att laga det ända jag kan laga, chiken enchiladas) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0