segling på havet.

Hur underbart var det inte då? Segelbåten var hur fin som helst och kaptenen var riktigt snäll! Vi åkte längst kusten och jag har aldrig i hela mitt liv sett så blått vatten. Vi stannade till 4 gånger på olika badstränder för att bada och snorkla. Vi kastade ut bröd i vattnet för att locka fiskarna sedan simmade vi bland fiskstimmen. nej resan går knappt att beskriva! Blockade upp massa snäckor osv. Käkade lunch på båten som vi fick där med.

Lägger självklart in bilder när jag kommer hem. Fyra dagar kvar här nu, lite sorgligt men ändå skönt. Saknar Daniel och alla de där hemma såklart.

Nej har varit ute och spelat volleyboll nu, vid elva - halv tolv tiden ikväll drar vi tjejer ut till barstreet igen! Ska duscha nu, adios.

Kommentarer
Postat av: Louise

HANNA HUR MÅR DU??????



det har ju för fan vart jordbävning! är du okej?

2008-07-15 @ 13:00:36
Postat av: Hanna.

Jag mår bra! Vaknade i morses av att hela rummet skakade riktigt mycket och saker rammlade ner. Fick evakuera, riktigt läskigt var det. Men i övrigt mår jag bra.

2008-07-15 @ 14:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0