segla i lyx.

Har gott och blivit lite små besatt i pistagenötter. Jag antar att det är bättre än att vara besatt av godis som tidigare, ;P Nej det är det bästa med värmen man orkar inte trycka i sig för mycket onyttigt. Kanske en isglass, men vad gör man inte? Var tvungen att gå in en stund värmen är helt otrolig och det är nästan för varmt för att sitta i bikini, men jag vägrar köra naket.

På lördag ska vi ut och segla på medelhavet, hur underbart låter det inte? Vi är 12 stycken som ska med segelbåten. Vi ska åka längst kusten, sola på däck och stanna till vid rhodos finaste strand. Färden heter "segla i lyx" och det passade ju mig ganska bra. Måste in till stan före och inhandla mig ett par solglasögon bara, men de löser sig. Nej får väl gå uti värmen och smällta lite mer, vi hörs! Ciao.

uppdatering:
Myggorna har nog ätit upp mig helt, men bara mig ingen annan är drabbad. Jag är neger på framsidan, fortfarande lika blek på baksidan (komisk syn kan jag lova). Förklaring = hatar att sola på mage.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0