Resedagboken, del 1.

Äntligen framme! gud vilken resa först när vi skulle kliva på planet körde en bil på den och planet kunde därefter inte lyfta så dem var tvugna att skaffa fram ett nytt flygplan vilket skulle kunnat ta upp till 22 timmar. Men som tur var hittade ett plan och vi fick åka från landvette 21.00 istället för 15.40. Ja det var ju inte speciellt kul att vänta kan jag ju berätta. När vi skulle landa så trodde jag mina öron skulle sprängas, gud vilken smärta har aldrig haft så ont i hela mitt liv! Väl framme på Rhodos halv två på natten (här ligger tiden en timme före) var det 25 grader varmt ute, ja ni kan ju bara gissa vad det är nu.. I säng halv fyra var jag iallafall men nu är jag igång och redo :)

Min dator har gått sönder oxå, F**tan (ursäkta språket, men jag hatar henne) som skulle kolla väskorna innan vi gick in på flygplatsen packade upp min data för att kolla så den inte innehöll någon bomb eller något sådan (vad vet jag?). När hon var klar så la hon inte ner datorn ne hon mer drämde ner den med en hård smäll, kanske ska vara lite försiktig? Så iallfall så funkar inte min dator nu så sitter på hotellets dator nu, köpte 9 timmars internet tid tillsammans med syster så vi klarar oss en stund ialf ;)

Min turiket resa blir nog inte förens nästa fredag, huh? Får se om vi kanske köper en privat resa ner, men tror det får bli med vings guide. Vi planerar att ta en båt utflyckt någon dag med, jag hoppas på att få komma iväg lite för jag orkar inte sitta på ett hotell i 2 veckor. Elin och jag planerar ta och träffas någon dag nu här nere, ska ringa henne ikväll eller imorgon. Självklart har jag redan börjat sakna alla mina älskade vänner + Daniel efter bara en dag ( det är väl mer känslan av att inte få se dem på 2 veckor som svider ). Ne nu ska jag nog ta och logga ut och gå upp på rummet och ta en dusch, det är helt otroligt vad solen tar här nere. Tydliga vita märken efter bikinin efter bara några timmar, gott. Och havet är hur underbart som helst, ca 25 grader varm. Var ju bara tvungen att säga det! :)

Ne nu drar jag, vi hörs senare! CIAAAO.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0