Powerwalk.

Ja jag har varit uppe klockan 8 (klockan 7 svensk tid) varje morgon och varit ute och gått med pappa cirka 20-30 minuter. Både igår och idag, vi går längst havet och sen upp för dödsbacken som jag kallar den. Eftersom det är 30 grader varmt redan så tidigt kan ni ju tänka er hur svettigt och flåsande det är. Men duktigt, men knappst semester. Men men kan väl lika väl dra mig upp ur sängen en halvtimme tidigare och få lite träning. 

Grekerna har absolut inga problem med att ge komentarer heller, speciellt inte de i baren. Ja det var ju inga problem att köpa sig en smirnoff ice där inte. Nu ska vi se hur de är med åldern nere i affären sen oxå ;) läser väl ut en bok idag oxå skulle jag tro. Elin kommer nog på besök senare, lite gott med sällskap:)

Jag ser oxå att regnet har intagit i jönköping nu oxå, eller ja det kommer imorgon. Nu är jag inte alls ledsen över att vara här ;D Nej ska ut och jobba på solbrännan! har gott väldigt hittills, fortsätter det såhär är jag väl neger när jag kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0