Panik!

Ja lite små panik får man nu när man sitter här med det sista att packa. Ska ju till Daniel om några timmar så jag kommer ju inte komma hem förens någon timme innan vi drar till flygplatsen imorgon så kände att det kanske var bäst att packa det sista nu. Men jag känner mig själv jag kommer bara vilja ha det jag packade ner längst ner i väskan imorgon och jag kan inte bestämma mig vad jag ska ha som handbagage, självkart datorn men får se vad mer som får följa med mig i väskan. Vad jag längar nu! Ska bli så jäkla kul att ta en dags tripp över till Turkiet, Det är ju inte varje dag man tar en tur över till Asien eller hur? Blir nog jag och Elin som tar den turen, men vi får nog sällskap av lite familjemedlemmar som är lika sugna på att shoppa i Mamaris. Hoppas på att hitta smyken, navelpericingar, väskor och solglasögon. Ska även kolla på lite saker till Daniel som han har önskat, nu hoppas jag bara att jag hittar det jag vill ha!

Ja imorgon börjar resedagboken del 1, eller ja det är ju om jag kan andvända min egna dator på hotellet så jag slipper låna deras. Vill ju kunna lägga in bilder m.m. Men jag tror det ska gå att surfa från sin dator där, annars blir jag arg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0