när man absolut inte har ngt att göra..

 ... Skriver man i bloggen! ( det kunde ha rimmat )


Okej ärligt nu så är jag skiträdd för att åka till Liseberg, eller okej skulle låta lite dramatisk där men rädd iallafall. Känns som det händer något där varje dag nu. Tänk om jag åker balder och typ störtar? Men sedan är det  så att det är inte en sommar utan liseberg! Som den sanna födda göteborgaren jag är (pratar dock tydlig smålänska och är bosatt i jönköping sedan 14 år tillbaka) så är Liseberg på sommaren ett måste. Jag har besökt stället varje sommar och ska jag sluta nu? Igentligen borde svaret kanske vara ja (undra hur många besökare dem förlorar nu efter allt?) Men jag funderar faktiskt på att bita i det sura äpplet och tvinga med Daniel dit. För hur mysigt hade vi det inte förra sommaren liksom? Tror dock han är hårt inställd på ett nej. Jävla surt. Men kan ju alltid tjata lite, snääääääääälla snääääälla liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0