något att göra?

Har läst ut allting jag har att läsa nu vilket är väldigt tråkigt eftersom de finns inte så mkt att göra vid poolen nu då. Får väl ta madrassen och gå ner till havet och flyta, kan ju lika väl passa på att få lite färg på ryggen så jag matchar framsidan :P Nu har jag varit här i en vecka och har en vecka kvar. Ska bli tråkigt men ändå skönt att komma hem. Saknar Daniel och alla därhemma och jag saknar att krypa ner i en säng med mjuka lakan ( vilket det inte är här ). Ska försöka dämpa min längtan lite och slå daniel en signal ikväll eller imorgon. Men först ska jag åka ner till stan och sköta det sista av shoppingen. Nej kan inte sitta här mer nu, Ciaaao.


Kommentarer
Postat av: Irene

Hej pa er! Sitter i ett varmt datarum i Maine i USA, Henke sover an. Surfade runt och hittade till din blogg. Ni verkar har lika varmt som vi har. Kan lova att shoppingen ar bra i USA, Billabong, Kirra, Banana Republic, American Eagle, Polo mm till laga priser. Har en lang lista fran grabbarna, har planer pa att aka till ett outlet bara Henke vaknar. Verkar vara regn i Sverige. Halsa mamma, pappa och syrran fran Irene och Henke

2008-07-08 @ 15:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0