La tasca.

Ja ska ner och käka på hotellets hotell som ligger utmed havet, inte helt fel. Imorgon blir det solning utan solglasögon som gäller, är helt vit runt ögonen, inte specielt vackert kan jag lova! Imorgon kommer nog Elin på besök oxå, lite skönt med sällskap. När man spenderar 24/7 med sin familj blir man lätt småknäpp. Nej finns väl inte så mycket att skriva om dagen, den har bestått av sol,sol och bad. Läst ut 1 och en ½ bok med, vilket bevisar på att jag har brist på annat medans jag solar. Nu är de bra böckerna slut. Jag har varit här i två dagar vad ska jag göra de andra 12 dagarna? självklart har jag oturen med att varken någon vän eller Daniel är online jag är det. Jag lyckas ju bara ha tid med datan den tiden då man inte är online där hemma. Hoppas ni inte gått och gömmt er under täcket eftersom solen har gömt sig i Jönköping ;) (nu har jag säkert jätte fel och det är väl strålande sol hemma, jag är dåligt uppdaterad helt enkelt!)

Nu är det extra jobbigt eftersom jag hade planerat en tripp till turkiet för shopping. Nu kan jag välja på turkiet trippen eller 600 kronor att shoppa fär här på Rhodos. Hjälp!?!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0