Jag vet.

jag vet att jag skriver ungefär aldrig nu, men blir så när man inte har någon dator tillhands. Men den borde vara klar om en vecka ungefär, jag hoppas det ialf! Vad som har hänt på senaste tiden är att min mobil har gått sönder så ja det var väl i stort sätt bara att köpa sig en ny. Denna gången blidde det en samsung, köpte en på rean som jag kände sådär för men var ju i stort behov av en ny. Men dumma som människor kan vara råkade onoff ge mig fel mobil! Ha inte är jag deppig för det jag fick en dyrare och en mycket snyggare än! I princip är de en lika dan telefon som den jag köpte fast detta var en annan färg (den jag köpte var blå, den jag fick svart/guld) och eftersom den va dyrare lär den väl vara bättre antar jag. Hon som stod i kassan var osäker att hon hade gett mig fel mobil, men som hon sa "aja ni märker ju om det är rätt eller inte. Ni förlorar ju ingenting på det ialf"

tills ikväll har jag och mamma fått biljetter till Diggiloo showen som är ikväll i Hook eller vad det heter. Och bästa av allt, jag får äntligen se snyggingen Måns Live ;) woohow.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0