Jag börjar bli gammal.

Ja medans mina vänner leker med varandra sitter jag hemma för jag ska ju faktiskt jobba imorgon och måste tänka på att ta det lugnt så jag är pigg imorgon. Bullshit. Har jag föresten berättat att jag hatar tyskar? Okej kanske inte just alla tyskar men alla tyskar som är dumma nog att tro att ALLA svenskar pratar flytande tyska. Varje dag på jobbet kommer de nog in minst 10 tyska familjer och börjar beställa på tyska och när jag blir arg för att dom vägrar snacka engelska så blir de arga för jag inte förstår vad de säger. Herregyyyyd.

Nu är det jobb imorgon (11-19) och lördag (8-16), ni vet vart ni hittar mig och är jag inte där så har jag nog dött för mina ben är urfunktion eller jag har dött av stress. Hejdå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0