huh?

finns väl inte så jätte mycket att säga. dagarna ser likadana ut. Upp tidigt äta frukost, lägga oss vid poolen i några timmar, gå upp till rummet, sätta sig på balkongen ta en dricka och äta nötter, gå ut på kvällen och käka m.m.

Nu har jag ialf varit här en vecka och så snabbt som tiden har gått så kommer väl denna veckan bara flyga förbi. Jag var inne i stan igår kväll igen och inhandlade det sista jag visste stod på listan. Nu inväntar jag mest lördag, ut på sjön (havet) med segelbåten som jag föresten kollade på igår. Inte för att jag förstår hur 12 pers ska få plats? Tydligen är båten ganska stor men jag tyckte den såg ganska liten ut. Jag paxar ialf för att få ligga längstfram och steka hela dagen. Nej eftersom klockan är en timme här så är klockan fyra nu och jag har legat ute i solen sen klockan tio, alltså 6 timmar. Räcker för mig så nu går jag upp och tar en dusch. Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0