Hemma igen!

Ja jag är hemma nu. En aning kallare här hemma jag vill ju ha mitt rhodos med 36 i skuggan. Nej men nu sitter jag här och väntar på Daniel vill bara slänga mig på honom när jag ser honom sen. Jag kommer att vara som fastklistrad hela natten ;)

Hör kommer några bilder, tog ca 500 bilder därnere så det blir bara några ;)


Jag och Emma.

Moi.

Redo för shopping inne i byn.

Posare?


Sittandes på stolen, Caroline. Vid poolkanten Christine, Cecilie och Jag :)

Emma och jag på segelbåten.

Bada i medelhavet så klart ; ) Det var ca 7 meter djupt och jag var skiträdd att en haj skulle äta upp mig.

Här är vi påväg till ett litet lunch ställe som låg på en strand bakom hotellet.

Och detta gjorde vi varje dag klockan 5. Samlades och spelade volleyboll!


Och så var det ju jordbävningen oxå. Väggarna såg ut ungefär såhär...

... Och på golven såhär. Fast det var ju dock ingenting med tanke på det andra hotellet vi var på sen på kvällen.

Bilderna från barstreet med tjejerna kommer en annan gång ;) nu ska jag möta Daniel! <3

Kommentarer
Postat av: Irene och Henke i Washington DC

Bilderna ser harliga ut. Segling ar ju ngt som vi gor ibland med Saras pappa. Nar vi kommer hem ska jag se Mamma Mia det ar ju Grekland! I gar var vi pa 6 Flags har i Washington, jag akte tekopparna och Henrik Superman och Batman m fl. Liseberg "kan slanga sig i vaggen" i jmf. Reser hem pa lordag och kommer urlakade till Landvetter pa sondag. Halsa mor och far, annu 40 gr varmt...

2008-07-18 @ 14:33:46
Postat av: Matilda

Har du perfekt hy eller bara en jävligt bra kamera? :D Fan, så där snygg vill jag också se ut! Jag blir bara bra på svartvita kort..

2008-08-03 @ 20:18:36
URL: http://runeskjold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0