hemlängtan.

Såg innan att jag hade fått ett jätte gulligt i natt av daniel, har ju ingen jätte koll på mobilen här nere men nu får den ligga tryckt i min ficka och väska så jag inte missar något mer. Så nu har man ännu mer hemlängtan och vill bara krypa ner i en mjuk säng tillsammans med sin älskling. Ha misstolka hur mkt ni vill ;) skämt åt sido. Har på mig IFK Göteborg tröjan och det tog cirka 2 min innan jag fick min första kommentar härifrån "ÄR DU FRÅN GÖTEBORG?" "nee?"

Igår åt vi på våran nya favoritresturang och dom har speciella menyer för varje land. Så under pizza menyn för oss svenskar stod det :  
värje ekstra bejlag kostar 2 euro. = varje extra pålägg kostar 2 euro.
Bra stavning eller vad säger ni? jag och emma försökte ta kort men då kom kyparn och då blev det lite pinsamt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0