Hemfärd.

Nu är det hejdå rhodos, bussen kommer och hämtar oss om ca 40 minuter. Planet går halv tio ikväll och vi landar cirka halv tolv - tolv. Ska försöka hitta en öppen affär som säljer comviq kompis, hittar jag ingen så förstår ni som jag lovat att höra av mig till varför jag inte hör av mig.  Men det är sådant man märker ;P Jag har redan planerat in min morgon dag riktigt ordentligt. Först och främst ska jag packa upp väskan, sedan blir det saker som att handla, lämna tillbaka böcker, försöka laga min dator osv. Sedan ska jag sätta på en bra film och bara kura ihop mig i soffan och på kvällen kommer Daniel, som jag har saknat! <3

Nej nu beger jag mig, Men kommer trodligen tillbaka nästa år igen tillsammans med samma personer. Så det känns inte så överdrivet sorgset. Ska se om Cecilia och Caroline kommer förbi så jag kan säga hejdå.

Ciaaaao.

Kommentarer
Postat av: Irene och Henrik

Hej

Nu ar vi i Washington DC. Har ar det 40 gr varmt, lite hett for sightseeing men vi ger oss inte. Skont att det gick med med jordbavningen. Ha det gott

Kramar Irene och Henke

2008-07-17 @ 04:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0