Vårdagar.



 Är det bara jag som riktigt ser ifram imot våren? Kan knappt vänta tills det är dags att slänga på sig vårjackan och solbrillorna. Har kvar 4 par solglasögon från 2007, dom andra gick sorgligt nog sönder. Men inte bästa kvaliten så vad förväntar man sig igentligen. Åhh vill bara frossa bland solisar och söta vårskor.


Idag vaknade jag upp hos ingen mindre än min älskade pojkvän, försökte väcka honom till liv men det gick inge vidare bra det så jag gav den sömnige en puss innan jag traskade mot bussen. Väl framme i skolan inte pigg och fräsh någonstans tog jag mig igenom en hel skoldag. Kämpigt som fan kan jag allt lova er att det var.  Men jag har ju världens bästa tjejer i klassen så helt fel var det ju inte ändå. Blir nog Huset på fredag med Olivia, Ellie, Mimmi och Annie.  Kan nog bli en väldans trevligt det där :)

Nu sitter jag här i mjukisbyxor har fixat mina ögonbryn, fixat me sminkbordet hade tänkt vara duktigt och ta en sväng på löpbandet  men insåg att klockan snart är tio men det gör nog inte så mycket ska ändå iväg till gymmet med Oliviagos efter skolan imorgon :) Jaa bikinisäsongen närmar sig hur mycket vi vill det eller inte. Fy fan.


Nee ska nog dra mig ner mot duschen, men hare fint . Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0