Godnatt.





image128

Tröja , Rolling Stones.
Linne, Gina Tricot.
Jeans, G-Star.
Jacka, H&M.
(jackar är ny, därför prislappen)



Börjar klockan åtta imorgon bitti inte kul kan jag lova, och jag har redigt dåligt samvete har engelska prov imorgon och självklart har jag glömt plugga. FAN HANNA.  Ska försöka plugga sådär i smyg imorgon på dom andra två lektionerna, lycka till med den liksom.

Är riktigt besviken på mig själv nu oxå, mitt nyårs löfte går inge bra. Neej onyttig mat slinker ner i min mage hela tiden! Fan jag blir ledsen. Neee nu jävlar stranden 2008, måste vara snygg till Rhodos och Halmstad ;)

Ne jag måste verkligen sova nu det är en dag imorgon oxå! Godnatt ni vackra, Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0