9 Januari.

image102Dagens ;

- Långärmad tröja , H&M.
- Jeans , Peak Performance.
- Klocka , Ur&Penn.
- Sjal , H&M.
- Armband , julklapp av älsklingen.












Helt död, det är den perfekta beskrivningen på mig idag. Ush det började när vi hade Praktisk marknadsföring kände att jag knappt kunde hålla mina ögon öppna men höll mig vaken ändå, sedan på engelskan så slöt jag ögonen för en sekund eftersom vi inte hade börjat riktigt. Det var en riktigt dålig ide,  somnade nog där nästan och kunde inte få upp ögonen. Jobbigt värre. Eftermaten fick jag lite energi så jag kunde fortsätta min dag, tur som det är ;)

Efter skolan gick jag på stan tillsammans med Olivia och Annie, tog oss varsin kaffe och macka på mackmakeriet och bara snackade lite skit i största almänhet. Fick lite panik efter en hel eftermiddag i affärerna över att inte ha hittat något tills jag gick in på din sko och hittade ett par skor jag kollat in tidigare för bara 200 kr, gissa om jag var glad eller. Köpte dom nästan med en gång där och nu mår jag sååå bra som jag alltid gör när jag inhandlat ett par nya.

image103




Sitter just nu och snackar med världens bästa Lis ;) Barndoms kompisen från tiden då jag bodde i Göteborg, har hållit kontakten i alla dessa år för det är liksom Hannis & Lisen = Föralltid.  sådanna vackra smeknamn har vi men ni vet när man var sju år hade man inte så stor fantasi. Hon och hennes mamma snackar om att komma hit i helgen och jag hoppas verkligen dom gör det :D Saknar den ungen fan ;)




Jag gillar inte att säga hejdå så därför säger jag,

Hej och välkommna till slutet, jag skriver mer senare :) Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0