8 Januari

Äntligen hemma och kan bara sätta mig ner och ta det lugnt, har verkligen varit duktig idag tycker jag. Gick i skolan till halv fem sedan åkte jag och olivia upp till sportlife och tränade lite, efteråt kände vi att vi var värda lite solning så vi la oss i varsit solarium och bara relaxade! Väl här hemma kände jag att jag inte fick ut så mycket av träningen ( halkade i trappan igår på jobbet så har ont i halvakroppen ) så jag körde 30 min på löpbandet här hemma tills jag blev svettig som en gris och tog mig en dusch :) och här sitter jag nu, lyssnar på musik och känner att jag igentligen måste plugga men ni förstår jag har gått i skolan i 1 dag, jag är inte redo. Jag tror nog många håller med mig där ; ) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0