7 Januari

image101
Haaaaaaaallå Folket, se jag fixar detta. Uppdaterar bloggen lite då och då, vilket inte är min starkaste sida kan jag lova er.  Men jag gör mitt bästa för det är så jäääävla skönt att få skriva av sig , ursäkta språket ; D

Skolan börjar imorgon och jag är INTE taggad. Nej inte någonstans kan jag verkligen lova er eftersom vårat nya schema är ett rent helvete! Jag går för fan Handel någon jävel sa till mig "hanna det är en slapp linje" och ni vet smarta lilla jag gick ju klart på det. Handel turism är ialf mycket underskattat och jag vet att mina klasskamrater håller med mig.  Men fan tillsammans överlever vi allt ; )


och eftersom skolan börjar imorgon betyder det att jag faktiskt måste ta tag i mitt nyårslöfte.    Börja andvända mitt träningskort uppe på sportlife och lägga av med all denna godis som jag hela tiden proppar i mig.  Så ikväll ska jag frossa folk , oohja ;) För mitt nyttiga helvete börjar imorgon och det kommer hålla i 2 timmar :D Jag känner mig själv.


Idag ;  var och jobbade igen idag, duktigt gjort om ni frågar mig faktiskt. Tyckte väldigt synd om mig då en tant kommer in. Förlåt mig nu jag ska vara snäll mot dom som handlar hos oss och behandla alla väl men ibland spricker det men jag borde få en medalj för att jag höll masken där. En tant kommer in och ska handla en massa grejjer jag försöker förslå att hon ska köpa en mellan cola, mellan pommes och en fiskburgare i meny för det blir ju billigare, vad tanten blir arg och skriker "DU FATTAR INTE , jag ska ha en mellan pommen, en mellan cola och en fiskburgare!" Jag nickar och skriver in det i en meny för ni förstår Jag är snäll och hon fick det ju billigare då. En halvtimme senare kommer tanten tillbaka och klagar på att det är för dyrt jag räknar om allting på hennes kvitto för att se om det hon stämmer är rätt, men nej det är det inte jag räknade rätt första gången och tanten blir förbannad och går därifrån. En timma senare kommer tanten tillbaka och säger något på sitt eget språk. Jag står där som ett frågetecken och fattar ingenting hon säger det om och om igen tills hon utbrister på svenska "Så svårt är det inte att förstå" . JO DET ÄR VISST FÖRSVÅRT ATT FÖRSTÅ TYP RYSKA NÄR MAN BARA KAN SNACKA SVENSKA & ENGELSKA!!!!!  herregud.  Tur nog för mig så sa jag inte ngt av det till henne jag försökte vara tålmodig och nickade bara och log lite dumt, Men ni förstår inte hur jobbigt det är ibland!  Haha var bara tvungen att skriva av mig och få ut ilskan ; ) 

 Nej ska ut och kolla vad min familj har för mig, Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0