5 Januari.

Okej det var ett tag sedan jag var inne här och skrev, har haft fullt upp / inte orkat sitta vid datorn. Men det blir så ibland jue ;) Ska ta och säga Gott nytt år på er allesammans för det gjorde jag ju inte innan direkt tror jag inte. Min nyår var helt okej faktiskt, Började med tjejerna i huskvarna sedan drog jag iväg till älsklingen där han festade i norrahammar, mycket trevligt var det kan jag säga, aldrig fel att få en kyss vid tolvslaget av den man älskar heller : ) <3

5 Januari idag vilket är lika med att jag har namnsdag, grattis på mig ;)

image94Passade på att lägga in en dagens här ; 





 
- Kofta , Odd Molly.
 - Klänning, Gina Tricot.
 - Jeans, G-star.
 - Klocka, Ur&Penn.
 - Armband, Julklapp från älsk <3.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Villken fin blogg :)

2008-01-25 @ 21:12:10
URL: http://louiiiiize.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0