31 Januari.

Månaden är inte slut än men jag känner att pengarna redan börjar ta slut, inte bra det inte.  Direkt efter skolan kom pappa och hämtade mig och så åkte vi upp till A6 och jag var tvungen att köpa nya skor! Dom jag har nu är helt sönderslitna, typ alla är det känns det som. vilket inte är kul för jag älskar skor och tycker inte om när dom är sönderslitna : (
Hittade iallafall två par och det värmde gott om hjärtat kan jag säga er ;)

image130

image131



Är riktigt sugen på att köpa en tröja "Fashion against aids" riktigt snygga är dom men får väl passa på nu innan dom tar helt slut med!
här är några av mina favoriter :

image132image133image134
från vänster ;  Timbaland, Rihanna & Katharine Hamnett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0