29 Januari.



Som jag sa i förra inlägget så skulle ja sluta fem idag, men sen sa jag ju med att de säkert skulle fixa sig för vi får la säkert sluta tidigare. Ha rätt som jag hade så slutade vi typ vid 12 tiden, inte illa. 5 timmar tidigare.

Gick på stan med mina älsklingar inhandlade en vårjacka, födelsedags present åt lillasyster som fyller 14 år på fredag och lite mer hårfärg. ville ha håret lite mörkare liksom ; )

Här är resultatet ; 

image122


image123


image124




Imorgon slutar vi halv ett så tror jag ska bege mig till bäckadal efter skolan och hälsa på min älsklingspälsk Evelina malmborg ; )  Ta en fika och umgås lite, senare så ska jag va med min andra älsklingspälsk Daniel :)




Ciao.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är mkt finare i brunt :)

2008-01-30 @ 17:05:57
Postat av: Hanna

Tack :)

2008-01-31 @ 15:42:11
URL: http://hannasmedberg.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0